Over Koemans-administratie

René Koemans

Toen ik eind 1995 na 10 jaar stopte met speciaalbierencafé ‘de Rooie Cent’ in Amersfoort, was me helder dat administratie en bedrijfsvoering een gebied was waar de interesse en vaardigheid lag.
Na 10 jaar een eigen bedrijf inmiddels ook de nodige ervaring opgedaan uiteraard.
In 1996 parttime naast lopende dienstverbanden gestart als boekhouder voor een aantal bedrijfjes.
In de loop van de jaren breidde de klantenkring aanzienlijk uit. Zowel zakelijke als particuliere klanten. De grootste opdrachtgever is momenteel ‘Amorgos zeilvakanties en zeilopleidingen’ waar ik de werkzaamheden van administrateur uitvoer.

Eén van de leuke zaken van het werk, is het ondersteunen van startende ondernemers.
Mensen met enthousiaste, leuke plannen helpen deze te realiseren…..
In de beginfase van een startend bedrijf meedenken en sparren, het opzetten van een administratie, de ondernemer wegwijs maken en handen en voeten geven de administratieve kant van de onderneming op poten te zetten.
Mijn uitgangspunt en ervaring is dat ondernemers met interesse in hun eigen bedrijf veel meer zelf kunnen doen aan de eigen administratie dan de grotere administratiekantoren willen laten geloven.

Naast de administratie heb ik ook werkervaring als controller, applicatiebeheerder en systeembeheerder. Oftewel uitgebreide ervaring in automatisering, opzetten en uitvoeren van werkprocessen en andere gebieden die tegen de financiële administratie aanschuren.

Mijn manier van werken kenmerkt zich door meedenken en interesse in de ondernemer/ster en haar/zijn bedrijf.

Ik werk vanuit huis. (heb geen ontvangstruimte) Indien gewenst bezoek ik met alle plezier de klanten aan huis of bedrijf.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact op…

Ervaring in branches

Reiswereld, Webdesign en –development, Klussenbedrijven, Fotografen, Adviesbureau’s en consultancy, IT-divers, Applicatie- en systeembeheer, Horeca, Evenementen- en artiestenbranche e.v.a.